Tema: Re: Q. stalo teniso rakete
Autorius: Kestas
Data: 2009-12-14 14:08:35
> daug prirašei, bet noriu dar kartą pabrėžti, kad viskam reikia "pribręsti".
> Jei tu iš eilinio meškerikočio šokai ant rimto, tai gal tavo lūkesčiai
> nepasiteisino, t.y. "kainos"/"tavosios kokybės suvokimo" santykis smarkiai
> prasilenkė. Nieko čia keista, nes tu paprasčiausiai neįžvelgei esminių
> privalumų. Būna ir taip. Bet čia ne daiktas kaltas, o tavo pasirinkimas arba
> kitaip sakant, tavo aiškių kokybės kriterijų nenusistatymas ir
> nepasirinkimas pagal juos.

kokybės kriterijai yra proceso suteikiamas pasitenkinimas ir žūklės rezultatas. įranga turi leisti išnaudoti turimus techninius įgūdžius ir žinias, jų neriboti. aišku, tam pasiekti svarbūs ir tam tikri techniniai reikalavimai įrangai, bet jais pasižymi tiek pigesnė, tiek ir labai brangi įranga. žinau daugybę žvejų, kuriems be viso to ne mažiau svarbu įrangos klasė, kaina ir firmos pavadinimas, jie gatavi prisiekti, kad su manąja įranga žvejyba prastesnė (jiems - taip), bet neretai tokie žmonės (kartais dėl susikoncentravimo į formą) pražiopso tiek įvairių turinio niuansų, kad realioje žvejyboje tiesiog negalėtų konkuruoti. bet tai netrukdo nei man, nei jiems džiaugtis savąja žvejyba ;) be to, visi, kas domisi, supranta, jog mūsų "konkurencija" reliatyvi. mano įranga atrodo neįspūdingai greta geriausių mūsų parduotuvėse esančių analogų, bet pastarieji savo ruožtu atrodo pigiai greta to, ką mūsų prekybininkai net bijo atsivežti ;)

> Daug yra tokių, kurie momentiškai gali pasišakot, pavyzdžiui plaukikai su
> klasikiniu kostiumu prieš plaukikus su spec. kostiumais. Na tam tikru
> momentu gali jie pasipriešint, bet ilgalaikėje perspektyvoje su spec.
> kostiumais rodys vidutiniškai aukštesnius rezultatus ir ilgesnį laiką
> išlaikant gerą formą, kai tuo tarpu su klasikiniu kostiumu to neišlaikys.

na, čia jau apie darbininkus kalbame, o ne apie megėjus.
šiaip ar taip, nieko prieš geras teniso raketes neturiu, - tiesiog nemanau, kad gerumą lemia kaina ar tai, jog gumą klijuojiesi pats.. jeigu jau kalbame advanced lygiu, tai norisi paskaityti, kokia turi būti pliauska, kokia konkrečiai guma, o ne kur tai reikėtų pirkti ir kiek tai turėtų kainuoti. beje, pats turiu tris raketes ir tikrai visos žaidžiant skiriasi, nors atrodo labai panašiai. bet šiaip suprantu, apie ką kalbi (tikiuosi :))