Tema: Re: Australian Open
Autorius: Ernestas
Data: 2010-02-01 22:22:46
Na gal ne visai taip, imho. Jie iseina kovoti ir tikisi laimeti, ir
paskutiniu metu ne retam tas ir netgi pavyksta. Bet svarbiuose turnyruose
tai jau sunkiai gaunasi. RF yra pasakes, kad dabar jis nebe tas jaunuolis
kuris gali laimeti viska, jam jau reikia skirstyti-taupyti jegas, fokusuotis
ant tam tikru turmyru, zinoma pirmaeiliai cia yra GS. Ir tada daznai gaunasi
kaip labai taikliai vakar pasake Murray: as dariau ka galejau, nu bet
negaliu as taip zaisti kaip jis (Federer)...
Nadal paskutiniais metais be abejones yra arciausiai Federer pagal lygi, su
psichologija pas ji irgi viskas gerai, bet imho jo tenise per daug jegos,
ypac kojoms, todel manau paskutiniu metu jam ir pasipyle traumos, per sunku
atlaikyti toki kruvi, nors jam dar tik 23m., jei neklystu. Na bet reikia
tiketis susitvarkys, gal sugebes kiek pakeisti stiliu ir vel gales
zaisti....