Tema: Re: Australian Open
Autorius: shedeuw
Data: 2010-01-25 10:14:19
Bet tai, kokia juokinga buvo Roddicko ir Gonzales atomazga. Gonzales atrodo
tarsi gaves prakeikima, fortune ryskiai parode uzpakali.
As tai nelaikau Federer ryskiu maco favoritu, nes kol kas jis demonsturoja
gana blanku zaidima, o Hewittas neblogai skraido. Taciau Fedia yra Fedia -
bet kada gali uzsivesti ir parodyti auskciausia klase