Tema: Re: Australian Open
Autorius: Ernestas
Data: 2010-01-27 22:52:04
Taigi, RF nugalejo Davydenko, nors po pirmo seto atrode kad rusas 3-ia kart
is eiles nugales Federer, bet tas laiku susigriebe.
Tsonga galima sakyti atsirevansavo Djokovic'iui uz pralaimejima 2008 finale.
Taigi pusfinaliai:
Murray-Cilic, statyciau uz skota, gal klystu bet manau kroatas neatlaikys
itampos.
Federer-Tsonga, cia busiu subjektyvus ir duodu pergale RF, kitaip man
neiseina :)

Moterys:
na mane nudziugino kad bent viena is sesuciu jau iskrito, tik deja
buldozeris Serena sugebejo isigelbeti. Kai 2-ame sete buvo 4:0 Azarenka
naudai ir dar ji turejo breika, taciau kai paleido ta geima buvo pas mane
tokia nuojauta kad Serena atsigaus, deja taip ir ivyko.
Kas idomu pas moteris tai galima sakyti kiniu fenomenas, as abejoju ar kada
nors buvo kine patekusi i GS pusfinali, o dabar ju net dvi. Bet manau kad
finalo jom nematyti ir prognozuoju Henin - S. Williams.

Pamatysim.