Tema: Re: Australian Open
Autorius: gidas
Data: 2010-02-01 08:54:20
Mane tai kas labiausiai piktina, kad visi jo priesininkai iseina i korta jau pralaimeje... Bent jau man toks ispudis. Dar kai Nadalis nebuvo traumuotas, tai tas jo pyktis leisdavo nugaleti Federeri arba bent jau smarkiai pasipriesinti.
Siaip tai sveikinimai sveicaro gerbejams, tikrai uztikrintai laimetas turnyras.