Tema: Re: reik pagalbos su VFP 9
Autorius: mcvilius
Data: 2009-12-24 16:34:25
Pakartok eksperimentą - nuo nulio susikurk savomis rankomis Excel failą,
sukurk jame kad ir 1 eilutę su struktūra, tinkama į VFP kursoriaus importą (g.b. tokia,kaip rašei preitą kartą)
pabaladok tame Excel faile kkokius nors eksperimentinius duomenis su lietuviškomis raidėmis,
išsaugok, uzdaryk Excelį, tada importuok mano minėtu būdu.
Kai kalbu apie LT simbolius Excelyje, aš galvoju,kad
tu nenaudoji senų, archainių nuo win95 laikų fontų su LT galūnėmis, o importo bandymui naudoji Arial arba Times New Roman.
Tiesa, OS pas tave - WinXP SP3 ?

 P> skaiciau apie cp775, bet jos net pasirinkime nera 9.0 VFP.

 P> sipa keista , "mcvilnius" rase kad jam teisingai importuoja naudojant
 P> koda. as pabandziau - nesigavo.
 P> gal pas mane kas netaip ...

 P> "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
 ??>> Pilas rašė:
 ??>>> sveiki,
 ??>>> gryztu prie klausimo VFP ir LT raides.
 ??>>> patarkit ka ne taip darau :
 ??>>> paimu excel faila su LT raidem, padarau save as Dbf. atidarau su VFP,
 ??>>> ir vietoj LT raidziu matau : nelietuviskas. prisegtame pavyzdyje
 ??>>> zodis "auksine". atidarydamas naudoju 1257 koduote.
 ??>>>
 ??>>> regional settings prie "language for non-unicode programs" nustatyta
 ??>>> Lithuania.
 ??>>>
 ??>>> kas negerai ? ar VFP negalima matyti LT raidziu atidarytoje lenteleje
 ??>>> ?
 ??>>
 ??>> DOS'inė, cp775 koduotė.
 ??>> Ieškok kada ir kaip ji tokia pavirsta; veikiausiai „save as dbf“ metu
 ??>> excel'yje, nes jis galbūt gana charakteringai pagal ms „protingas“ yra
 ??>> (pagalvodamas už tave) nuspręsdamas, jog dbf'ai yra DOS'inės duomenų
 ??>> bazės, todėl parenkama DOS'inė koduotė atsižvelgiant į lokalę (LT)...