Tema: Re: reik pagalbos su VFP 9
Autorius: Pilas
Data: 2009-12-23 22:46:29
beje, google rado tiek viena toki pat klausima, bet be atsakymu

"Gal kas galetu pagelbeti ir pasakytu kaip "prakalbinti" lietuviskai Visual
Foxpro 8. Tiksliau tikriausiai butu - kaip ikraati lietuviskus fontus. Dabar
visur (form, browse, grid ...) raso kringelius. Naudoju WinXP"

taigi mano klausimas 99% atitinka.  (t.y. man reikia tik browse)