Tema: Re: Jungimasis prie oracle DB per tuneli
Autorius: rl
Data: 2011-10-08 13:31:17
Aplamai biudzetinese istaigose daug kas daroma del politikos, o ne kaip
geriau. Ir cia nera prasmes svarstyti kodel taip, o ne kitaip.

Gal tam tavo duomenu dumpui reiketu nauja serva DMZ pastatyti. Tam
servui reikia lesu, surinkti parasus, dar koki konkursa viesa paskelbti.
Tai padare kaip paprasciau...

Kodel pavyzdziui biudzetine istaiga pasirenka IT sistemos diegimui ne
savaitgali, o viduri savaites. Ogi buvo paaiskinta - kad matytu kiti,
kad mes dirbame...