Tema: Re: Jungimasis prie oracle DB per tuneli
Autorius: Baterijus
Data: 2011-10-06 13:57:49
Šiuo atveju yra klasikinis pavyzdys, kad tiktų WS panaudojimas. WS ar ten
soup'as, bet kas kitas, dažniausiai neprisiriša prie technologijų ir jį
laisvai kas nori gali naudoti. O dabar reikia jungtis prie kažkokios uždaro
kodo bazės, rūpintis oracle draiveriais ir kiti šlamštu, kuris naudotojui
visiškai nereikalingas.
O kur dar saugumo problemos? Aš tikiu, kad oracle DB link'ai saugūs, bet
leisti trečioms šalims jungtis tiesiai prie DB, tai atsiprašau, nerimta
kažkaip.
Aš jau šalinuos iš diskusijos, man per daug emocijų :) 2x50 gal
konstruktyviau padiskutuos.

"Dainius"  wrote in message news:j6jl88$7c1$1@trimpas.omnitel.net...

ir kuom tai butu geriau nei dabar? dar vienas papildomas serveris tarpe,
kuris nieko neveikia, bet gali sugesti, isilauzti ar siaip isjungti.