Tema: Re: Jungimasis prie oracle DB per tuneli
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-09-26 19:49:41
    Sakyciau info tau cia ne visa jie padave, lentu struktura ir pan, pareikalauk db schemos arba bent ka is kur imti ar deti jei tai 3 salies sistema. Bent paprastai daryti kazkokia savivale svetimoje DB nera rekomenduojama.

    Del irankiu tai manau atsiras kas geriau patars, man paciam teke labai nedaug dirbti su oracle, pamenu naudojau dbgate, rodos mokama programele bet kaip demo galima siek tiek pasiziuret struktura ir kazkokiu query parasineti.

JDM.