Tema: Re: Jungimasis prie oracle DB per tuneli
Autorius: BigM
Data: 2011-10-06 15:43:03
O ar jūs žinot kaip ten realizuota?
vienas saugaus realizavimo variantų - išorinė DB, kuri tik priima užsakymus,
padeda į eilę ir vidinė saugioje zonoje esanti DB tikrina užsakymus,
apdoroja ir grąžina rezultatus. Kitaip tariant asinchroniniu būdu apdorojami
užsakymai, bet tinkamai pakonfigūrinus galima pasiekti artimus realiam
laikui reakcijos laikus.

Gali kilti klausimas, o tai kam ta išorinė DB reikalinga? gal tiesiog ant
jos sukasi dar kokia nors nejautri informacija ir panaudojo turimą
infrastruktūrą tokioms paslaugoms teikti. O va jei WS, tai jau būtų reikėję
kokį aplikacijų serverį pakurti, kuris vėl $ kainuoja, ir administruot
papildomai reikia, ir papildomi taškai, kurie gali užlinkt ir pan. :)