Tema: Re: Jungimasis prie oracle DB per tuneli
Autorius: Donatas
Data: 2011-10-06 09:25:50
Is ko manai, kad galima viska selectint ? As taip nerasiau , pasirodo dar
nebuvau gaves visu popieriu (tiesiog nepaprasiau/nepasiule) , kur buvo
parasyta , kad reikes naudoti procedura, kuri atliks labai ribota uzklausa
t.y. ko nori kaip nori selectint niekas neleis ir kiekviena uzklausa
registruos, o veliau ir apmokestins.

Jau viska paleidau oracle sql delevoloper pagrindu, tik klausimas ar
nemokejau ar neimanoma juo (sql developer) pakeisti expired password'o,
buvau priverstas vien del to diegtis sql plus...

Aciu visiems uz pasiulymus ir pamokas!

--
Donatas