Tema: Re: DataBase sveria ~22Gb
Autorius: Dainius
Data: 2011-02-14 10:01:22
As tavo vietoj tikrai gerai pagalvociau pries atjungdamas loginima, ne
veltui jis ten.
Jei skaita tikrai letai veikia del duombazes, tai ne tavo, o skaitos
problema. Pirmas dalykas ka galetum apdaryti, tai parasyti jiems ir
paklausti/paprasyti/pareikalauti patarimo, priklausomai nuo jusu
santykiu su jais.
Jei loginima isjungsi, tai jau gali tapti Tavo problema, kai kas nors
pastrigs, sulus gelezis, ar kokia pradedancioji buhaltere ka nors
pridirbs ir reiks atstatyti. Nes tokiu atveju skaita tik pasakys,
naudokit log'a, neturi, tai cia jau ne musu problema.