Tema: Re: DataBase sveria ~22Gb
Autorius: If
Data: 2011-02-14 09:04:01
Matai maziuk, kas kuom gyvena. Vieni ir dirba ir miega, bei sapnuoja ir
logines grandines desto vos ne visa savo gyvenima tam tikra kalba, kuri toli
nuo zmoniskos. Paprastai jiems klausimu, kodel issiplete i visas puses DB
nekyla. Kiti taisyklingai wordinius dokumentelius raso, ar siaip mandagia
ciulenancia kalbyte tetutems vadems itinka. Tai tu gal pas juos ir kreipkis
patarimo. Bus atsakyta taisyklinga , pagal visas Lietuviskos rastvedybos
kalba. Galiu ir forumo adreseli duoti. Ipatingai kreipiamas demesys, i
kalbine kultura.