Tema: Re: DataBase sveria ~22Gb
Autorius: slavik&dimon
Data: 2011-02-13 23:43:08
tai viskas ok. As pats sveplai praktiskai visur rasau. Tiesiog rasyba
kartais man uz akiu uzkliuva, kur nu negaliu tyleti :) Man dar mokykloj
ikale, kad jeigu vardininkas galune -E, tai naudininkas -EI, bet ne IAI,
vietininkas -E, bet ne IA.
PVZ kiaulE -> kiaulEI -> kiaulE

veiksmazodziuose panasiai, tik ten su asmenuotemis:

verkE -> verkEI

ir tt.

Suvokimas kaip suvokimas, bet kai reikia oficialu laiska "islauzti" ir
zmones tokiu elementariu klaidu pridaro, truputi akcijos krenta to
rasanciojo :) Kad ir pvz reikalavimus aprasineji, kuriuos verslas tvirtina
ir panasiai. Taip, kad nesutinku, kad jeigu jau esi developeris, tai rasyti
taisyklingai nera butina :)