Tema: Re: DataBase sveria ~22Gb
Autorius: MinVodai
Data: 2011-02-13 20:04:20
vat ReM pastabom pritariu :) prizadu - taisysiuos !
O slavik'ui turetu buti DYDELES bedos su galvos skausmu, juk tiek "daug" cia
rasanciu teisingai ir taisiklingai....  :)

P.S. as pats esu repliku ir pamokslautoju priesininkas, bet...
slavik&dimon, neziurint i musu amziaus skirtuma ar kitokius isitikinimus,
pirmasis kreipimasis turetu buti "Tu" is didziosios raides ;) nebent jau
labai izeidziau Jusu pagarba lietuviu kalbai.
Prisipazinsiu - 12 klasiu lietuviu kalbos egzamino is pirmo sykio
neislaikiau. Nesigiriu. Greciau - teisinuos :) Mano suvokimas kalboms yra
siek tiek kitoks: svarbu, kad is sakinio suprastu esme.
--
MinVodai