Tema: Re: DataBase sveria ~22Gb
Autorius: If
Data: 2011-02-13 00:21:45
Loginimo istorija yra ir juridinis dokumentas, niekada nezinai kam ko ir is
kokio laikotarpio gali prireikti. As bent nukopijuociau, suspaudus ir
suarchyvavus turetu zenkliai sumazeti.Ir log politika perziuret reikia.
Dazniausiai kad nekankinti saves, ji uzdedama ant maximumo. Nors nera blogas
poziuris, geriau daugiau nei per mazai.