Tema: Re: klausimas: javascript ir php
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-01-31 16:44:25
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:ii6hjd$c12$1@trimpas.omnitel.net...

> Tekę užmesti akį į tavo naudojamus wrapper'ius/klases darbui su DB; bent
> baziniai pavyzdžiai buvo labai primityvūs ir ta patį nesunku ir be
> visokių wrapper'ių parašyti su C#...
>
> Tau labai aiškiai norima pasakyti, kad kai atsiranda/gimsta daugmaž
> unifikuota (protingai sumanyta ir realizuota, *išbandyta*,
> populiari/paplitusi, palaikoma) technologija/biblioteka, kuri paprastina
> programavimą ir leidžia išvengti aibės problemų, tai yra kvaila jos
> nenaudoti ir toliau išradinėti dviratį ir/ar pačiam spręsti tas
> problemas, kurioms spręsti ir skirta technologija/biblioteka, rašant ir
> [...]

    Na yra kazkiek, as niekada ir nesakiau kad mazinimas kodo kiekio kur biznio logika yra blogai, ka apie mane manai ir tu, tik as apie tai kad poreiki turintys funkcionalumai turetu su laiku tapti ivairiu framework'u dalimi, ar tai jei to nedaro nieks savais lib'ais, tiesiog javascript yra auksto lygio skriptu kalba, kurei vykdyti naudojasi daug resursu, kas galetu daug paprasciau mano manymu veikti.