Tema: Re: klausimas: javascript ir php
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2011-01-31 12:41:34
> Na man i akis labai krenta jquery libas, kuris kiek suprantu, bet gal
> ir klystu ir yra gramozdiskas

Aha, naršyklė stenėdama turės užkrauti 26KB, reta kuri neužsilenkia
tokį darbą gavusi…

> ir jo deka supaprastinamas darbas su
> client side web ir prapleciamos stipriai galimybes to ka galima
> padaryti keliom eilutem kodo, kas nera blogai ir tik parodo i kur
> turi plestis pats javascript...

Tai tik parodo, kad tavo žinios apie Javascript (ir šiaip Web
architektūrą) yra, švelniai tariant, ribotos.

> Tiesiog toki dalykai kaip hight level skriptai, pvz.: javascript
> apkrauna ir CPU ir eda kitus PC resursus,

O galima plačiau, kokius dar resursus ėda?
Gal diską graužia? Net ir didelis apkrovimas CPU yra išimtis, o ne taisyklė.

> nors tie patogus jquery
> feature'ai galejo jau senai buti pacio javascript dalimi, o ne rasomi
> su juo, kad manau daug kartu leciau ir ryja visko daugiau....

Patogiausias jQuery featuras: jis paslepia visas nesąmones, kurias
pridarė skirtingų naršyklių kūrėjai ir tau nebereikia sukti galvos,
ar ten addEventListener ar attachEvent.
Dar jis emuliuoja tai kas yra „pačio javascript dalis“ senesnėse
naršyklėse, pvz. kokį nors .querySelectorAll(). Jei naršyklė palaiko:
valio, jQuery naudos gimtą metodą, jei ne: ką gi, emuliuosim.
Lėčiau bet veiks.
jQuery mažiausiai sprendžia Javascript problemas, o pirmiausia
naršyklių, vėliau DOM.

ic
--
http://rimantas.com/