Tema: Re: klausimas: javascript ir php
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-01-28 14:57:02
Man ir kazkada teke su ajax biski padirbt, bet pamirses :) mano kuklia nuomuone ajax = anonizmas, kai buna sukuriama kazkokia sistema po to vietoj to kad ja is naujo geresne sukurt prie jos lipdomi snargliai, taspats ir su siuolaikinem technologijom, visoki JQUERY ir ajaxai tik walkarroundas normaliam sprendimui.... na bet cia mano nuomone... mano nuomuone reikia kazko visai naujo.