Tema: Re: klausimas: javascript ir php
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-01-30 22:03:29
    Na man i akis labai krenta jquery libas, kuris kiek suprantu, bet gal ir klystu ir yra gramozdiskas ir jo deka supaprastinamas darbas su client side web ir prapleciamos stipriai galimybes to ka galima padaryti keliom eilutem kodo, kas nera blogai ir tik parodo i kur turi plestis pats javascript...

    Tiesiog toki dalykai kaip hight level skriptai, pvz.: javascript apkrauna ir CPU ir eda kitus PC resursus, nors tie patogus jquery feature'ai galejo jau senai buti pacio javascript dalimi, o ne rasomi su juo, kad manau daug kartu leciau ir ryja visko daugiau....

    Sunkokai man sekasi suformuluot minty siandien :)