Tema: Re: klausimas: javascript ir php
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-01-31 16:41:07
> O šiaip jau rašiau, jei neaiškiai, tai pakartosiu:
> jQuery daugiau sprendžia naršyklių, o ne Javascript problemas.
> Ir tobulink tu technologijas kiek  nori, bet kol IE6,7,8 makaluosis,
> niekur nesidėsi.

    Narsykliu nesuderinamumai irgi vienas is siuolaikinio web trukumu, bet greiciausiai mano iskelta problema vistiek nelabai kas spres, kas reiskia kad prasmes diskutuoti nera, cia gal padetu visai nauja kazkoki standarta sukurti, kuris butu kaip opensource, vystytusi paraleliai ir su laiku taptu palaikomas ivairiu narsykliu, bet visos narsykles naudotu tas pacias opensource lib - tam kad butu jis vienodai palaikomas visur.

    Elementariai tegul egzistuoja viskas kas yra, bet kad ir darba su ajax ir jo callbackais reiketu supaprastinti, o veliau gal ir kitus dalykus, siais laikas ne tai kad kazkas tokio isspresta, o tik pakavota po didelia kruva kodo.

JDM.