Tema: Re: kuo va?iuos audrius su gintu?
Autorius: Bone Daddy <
Data: 2017-07-20 22:27:12
Amerika, Europa viską gamina.
Tik ne į Senukus, maximas.
Nors Senukuose pasitaiko - jei prekė 10 kart brangesnė už mainstreema, gali
drąsiai pirkt.

"SVYT"  wrote in message news:okqvr7$tpj$1@trimpas.omnitel.net...

Amerika, europa irgi beveik nieko nebegamina, visa gamyba indijoj, kinijoj,
filipinuose. Keista, bet per paskutinius 20 metu, kai visa pasaulio gamyba
ten, kaip buvo neturtingos salystaip liko, o lietuva "be gamybos" is
atsilikusios post sovietines salies iki dabar tapo vidutine europos
valstybe, kurios ekonomika siekia 80 proc europos vidurkio.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/