Tema: Re: Off:kuo važiuos audrius su gintu?
Autorius: Vitas
Data: 2017-07-18 08:14:59
Tikrai nesišaipau. Visi žmonės skirtingi, pvz kokią nors čiabuvių gentis
Ghanos miškuose net ir rato gal dar nesugalvojo. Tiesiog susirūpinau
forumiuko kolegomis, kai aplinkui šmirinėja amerikosai, nato, visur vien tik
vakarietiški, fašistiniai gaminiai, tai ką reikės daryti, kai neliks
keliuose kokybiškų, pagal gostą pagamintų mašinų?

ps. man asmeniškai gerai ir fašistinės amerikosinės mašinos, tai kaip ir
nepegyvenu dėl tų uazikų.