Tema: Re: Off:kuo važiuos audrius su gintu?
Autorius: Tomas
Data: 2017-07-18 10:34:47
Lietuviams nera butinybes gamintis savo, nes gali nusipirkt. Tuo tarpu rusai turi posaki "на безбабье и кулак блондинка", tai ir gaminasi motorolerius ant vokishku stakliu - karo trofeju, atsivezhtu 1945-ais. M72, Ural, Dniepr - girdejai tokius? Sekmingiausias IZH istorijoj motoroleris Planeta Sport - prakeiktu japonu militaristu kurinys.