Tema: Re: Off:kuo va?iuos audrius su gintu?
Autorius: SVYT
Data: 2017-07-20 22:21:11
Amerika, europa irgi beveik nieko nebegamina, visa gamyba indijoj, kinijoj, filipinuose. Keista, bet per paskutinius 20 metu, kai visa pasaulio gamyba ten, kaip buvo neturtingos salys
taip liko, o lietuva "be gamybos" is atsilikusios post sovietines salies iki dabar tapo vidutine europos valstybe, kurios ekonomika siekia 80 proc europos vidurkio.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/