Tema: Re: kuo va
Autorius: asdf
Data: 2017-07-20 19:35:37
giminingos sielos su Signalizacija odnako. Cia su tais lituokliais tai
viena boba sake kitai. Dirbu kazkur. Kazkokius "laidus" lituojame. Moka
kazkiek. Apmoko. Greitai pareina akys nuo tu garu. Putino sukurpta
istorija? del "laidu inomarkems" nesu tikras, bet visa laika galvojau kad
tai apie juos. Tie cechai po visa Lietuva lyg ir atsidarydavo. Akiu
resursa suvalgo ir juda toliau. O sveikatos islaidos paliekamos valstybei
ar paciam zmogui. Tokios darbo vietos, biznis ir mokesciai.