Tema: Re: Karbauskis - prakiðo
Autorius: svyt
Data: 2017-01-20 19:53:57
Siaip tai su paksiim as nelabai ir supratau, ten is esmes niekas
 ir neislindo, nu dave pilietybe barisovui, bet jis ne
 nusikaltelis, legaliai iki siol gyvena lietuvoj be pilietybe ir
 niekas jo nedeportuoja. Su zmona skiriasi, tai pradejo turtais
 dalintis.
O tokios lolasvili, tuoletinis popierius, zemaitiskas
 zargonas juolab nepriezastis apkaltai. Kaip ir subkarbaiskiu,
 masina paskolino, buta isnuomavo (apsidraude nuo netiketumu) dar
 nebidamas seimo nariu is nuosavu pinigu, jis ju turi. Va, kai
 koks plitikas, atejes i seima be santaupu, perka namus, jaxtas,
 viesbucius meiluzems jau daros idomiau. Beje, paksas, uspakikas
 savu pinigi turejo ateidami i polotika, abu prasigere
 bepolitikuodami.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----