Tema: Re: Karbauskis - prakišo
Autorius: Gadaminas
Data: 2017-01-18 11:34:00
siaip karbauskis darosi vis "idomesnis"... Ar tik kas nors neislys kaip su
paxium?. kazkaip jau tas auto skandalas nelabai gerai atrodo, deklaruojant
auksta politine morale ir atsakomybe... kazkaip itartinai viskas atrodo. Ir
panasu, kad cia jo simpatija ta dama :). Nu tada KK2 negyvai
uzbadys...Klintonas su monikute irgi prisizaide. Cia kazkaip yra daug peno
propagandistams. Atrodo, kad kuo toliau tuo bus linksmiau...

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOlekiam.lt> parašė naujienų
pranešime:o5n6or$sa3$1@trimpas.omnitel.net...