Tema: Re: Karbauskis - prakišo
Autorius: Lapinas
Data: 2017-01-18 13:08:47
Pritariu, kad mosikavimasis "VMI viską patikrins ir pateiks atsakymus", tai
totalus melavimas. VMI gali tikrinti sandorius mokestine prasme ir tikrai
negali atsakyti žiniasklaidai kas ir kada darė pavedimus už nuomą. Galų gale
jei VMI ras, kad mokėjimų nebuvo, o naudos gavėjui priskaičiuojama skola,
tai mokestine prasme nebus JOKIO pažeidimo ir iš VMI mes neišgirsime nieko.
Karbauskis galvoja, kad liaudis ant tiek durna, kad galima viską nutylėt,
kreiptis į VMI ir gavus atsakymą, kad mokestinių pažeidimų nebuvo, mosikuoti
visiems prieš nosis ir aiškinti "vsio zakonno".

Visą laiką iš jo sklinda arogancija ir matosi, kad liaudį jis laiko kvailių
mase, kuriai reik sudaryti taisykles, kaip daugintis, kaip linksmintis, su
kuo ir kada dulkintis. Tikiuosi šitas skandalas parodys liaudžiai už kokis
vertybes jie balsavo per rinkimus ir į ką sudėjo savo viltis.