Tema: Re: Karbauskis - prakišo
Autorius: Lapinas
Data: 2017-01-18 18:05:49
Labas rytas,
pavedimai buvo/nebuvo tai tikrai VMI nepateiks, nors matys.
O kažkokie įsivaizdavimai, kad VMI ims dar vertinti ant kiek sandoris neatitinka rinkos kainų, nu tai likit tokie naivūs.

Tu man geriau pasakyk, kaip gali išplaukti informacija apie pavedimus?
Bankas nepateiks
Pervedėjas nepateiks
Gavėjas neprivalo pateikti ir irgi nepateiks

Pateiksiu tokį pavyzdį:
perku morkas po 1€ už kg,
sutarkuoju ar sufasuoju nesvarbu ir parduodu už 0,3€, pelno neturiu, PVM išskaičuoju ir nėra ką mokėt.
Galiu milijoną kartų kreiptis į VMI ir ji patvirtins, kad mano veikla - teisėta, ir aš nieko nenuslėpiau. Niekas neims vertinti anot Laimio "turinio, o ne formos" (nesuprantu ką jis nori pasakyt).

Beje, "pajamos gautos natūra" irgi patampa toks labai slidus reikalas mokestine prasme kai atsiranda "artimas giminaitis", nes tiesiogiai negali įrodyti natūros dydžio.