Tema: Re: Karbauskis - prakišo
Autorius: Audrys
Data: 2017-01-18 16:15:34
o galima pvz but konservu-krikscioniu demokratu ir turet antra zmona? ar cia
pagal vertybes ar ne?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Kad ir suorganizavimas pasijai automobilio.

Sakykim nuperku as savo nesantuokinei draugei automobili ir mes tai gerai
aplaistom shampe, kartu su musu nesantuokiniais nekrikstytais vaikais. Ir
niekas man negali turet jokiu pretenziju. Bet jeigu as buciau politikas,
gaves posta, nes viesai deklaruoju krikscioniskas vertybes, esu vedes kita
moteri, esu valanciaus draugijos narys - tie veiksmai jau atrodo kitaip,
ypac jei bandau juos kvailai maskuot.