Tema: Re: Amerikieciu karines bazes jau Lietuvoje
Autorius: svyt
Data: 2016-12-29 22:06:22
Nuo terorizmo zusta mizeris. Kad ir Berlyne zuvo tiel kiek
 lietuvoj per savaite avarijose. Ar toj pacioj vokietijoj, ta
 diena avarijose zuvo daugiau nei po tuo sunkvezimiu.
Cia tik daug
 triuksmo.
Galima pagalvot kad tavo rusijoj viskas tvarkoje, 9 is 10 gimusiu
 rusijoj musulmonai, sibira po truputi apgyvendina kinieciai,
 daznai zenydamiesi uz rusiu nes neprasigere, paskui susiveza visa
 gimine, supirkineja zemes, samdo rusus juodadarbiais. Beje, ir
 siaip putinas atidave teritorija sulyg kaliningradu
 kinieciams.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----