Tema: Re: Amerikieciu karines bazes jau Lietuvoje
Autorius: RaR
Data: 2016-12-27 20:47:04
Į istoriją čia tu pas mus mėgsti dairytis. Dėl gyvenimo standartų,
atrodo, nė vienas nesame Lietuvoje nuskriaustas - aš susikuriu
vakarietiškus, tu sau susikuri rusiškus. Skirtumas tarp mūsų tik vienas
- aš savaisiais patenkintas, o tu kažkodėl ne, vis burbuliuoji kaip
Lietuvoje blogai. Labai dažnai verki, kad mes nieko nesugebame sukurti,
pagaminti ir pan. Turėtum sąžinės, tuos verksmus išreikštum rašydamas
vienaskaita.