Tema: Re: Amerikieciu karines bazes jau Lietuvoje
Autorius: Gintas
Data: 2016-12-22 10:39:58
Pasitaiko kad pritariam igulų ikurimui. Pasitaiko, kad delegacija siunciam saules parvezti. Pasitaiko, kad delegacijoje Lietuvos kariuomenes vyriausias vadas.

O paskui?  Pradedam saukti , kad mol priverte. Kad vadas-isdavikas. Kad liaudis buvo pries.

Kiesciausia-kad Lietuvoje panaikinus Lietuvos istatymu virsenybe, kad neturedami nei savu pingu, nei galedami konkroliuoti kokie lektuvai leidziasi Lietuvos oro uostuose bei kas jais atskrenda-vis dar ispute krutines manome esantys nepriklausomi