Tema: Re: Amerikieciu karines bazes jau Lietuvoje
Autorius: RaR
Data: 2016-12-22 11:14:18
Jeigu manai kad pažeidimas, kreipkis į atitinkamas institucijas, ten tau
paaiškins.
Ant mano antpečių buvo ne CA, BB, tad teko porą metų kas antrą parą su
užtaisytu automatu budėti.
Tai iš pradžių iš viso apie "nepriklausomybę SSSR sudėtyje" šnekėjo -
pagal situaciją. Kiekvienas normalus lietuvis žinojo ko mes iš tikrųjų
siekiame, nepaisant ką kažkuriuo metu kas šnekėjo priklausomai nuo
politinės situacijos. Kad mokykloje būdamas nieko nesupratai nenuostabu
- daug viskių žioplių buvo. Kad dar dabar nesupranti - keista.