Tema: Re: Amerikieciu karines bazes jau Lietuvoje
Autorius: Audrys
Data: 2016-12-22 14:04:08
tai jau is raudono diplomo liko tik atestatas su pagyrimu  - tipo pagyre,
kad baigei .....

"Trolis"  wrote in message news:o3gd9v$4lt$1@trimpas.omnitel.net...

2016-12-22 13:08, Audrys rašė:
> ne. taip nesivadina. taip kad neknisk proto.
> tu nors issimokslines prisimink, kur tu gavai diploma (jei gavai), o kur
> atestata (nors gal ir to negavai .....)

Ačiū, kad priminei.

Tu iš principo esi teisus, bet sukti uodegą pabandyti verta ;)

diplomas
1. oficialus specialiojo išsilavinimo ar mokslo laipsnio pažymėjimas.
2. pagyrimo lapas, duodamas už laimėjimus.

1)
https://lt.wikipedia.org/wiki/Brandos_atestatas#Brandos_atestato_.28diplomo.29_priedas

Pažymima, kad pridedamas diplomo priedas net duodant brandos atestatą.
Kitaip sakant pasako, kad tarsi brandos atestatas ir yra diplomas

2) Kadangi baigiau mokyklą su pagyrimu, tai aš gavau ne tik brandos
atestatą su priedu, bet ir pagyrimą/diplomą. Ar buvo ten įrašytas žodis
diplomas - tikrai nebepamenu, bet atrodė gana panašiai į visus kitus
sportinius diplomus (kurių irgi gavau).

3) Na ir jeigu matei apklausą, tai newsgroupuose aukštajį diplomą turi
~90% narių, įskaitant net dalį vairuojančių fūras :)

Aš, deja, esu neoriginalus ir esu vienas iš tos masės ;(