Tema: Re: Tai uz ka balsavot?
Autorius: RaR
Data: 2016-10-18 20:55:42
Yra vienas labai didelis skirtumas tarp privataus ir valstybinio banko.
Privatus skolina privačių žmonių pinigus, todėl turi tai daryti
atsakingai, kad pinigai sugrįžtų. O valstybiniame paskolos eis giminėms,
pažįstamiems, už kyšius ir pan. Mano nuomone, valstybinis paskolas
dalinantis bankas rinkos ekonomikos ir privataus kapitalo šalyje - tai
tiesus kelias į valstybės bankrotą.
Dėl valstybinių vaistinių ir pan. - ačiū, su komunistine sistema
susipažinęs ne iš nuogirdų, joje gyventi tikrai nebenorėčiau. Kažkodėl
mūsų žmonės emigruoja į šalis, kuriose nėra valstybinių bankų ir
vaistinių, o ne į Š. Korėjos ar Kubos stiliaus šalis.