Tema: Re: Tai uz ka balsavot?
Autorius: RaR
Data: 2016-10-18 20:46:43
Nieko neturiu prieš normalią dvipartinę sistemą su partijomis,
turinčiomis aiškią ideologiją. Geriau negu visokie neaiškūs ir mažai
prognozuojami dariniai, kurių po keletą naujų atsiranda prieš kiekvienus
rinkimus. Kaip ten bebūtų, labiausiai išsivysčiusiose šalyse paprastai
ir įsigalėjusi ta dvipartinė demokratija.