Tema: Re: Tai uz ka balsavot?
Autorius: RaR
Data: 2016-10-10 10:57:06
Lietuvoje kokie 25% rinkėjų iš viso žino už ką balsuoti, ir iš jų, mano
vertinimu, tik maža dalis balsuoja racionaliai, o dauguma dėl visokių
senų simpatijų-antipatijų. Iš likusių 25% balsuoja už visokias naujai
įsteigtas arba iš inercijos už kiek anksčiau įkurtas, bet jau
nueinančias nuo politinės arenos partijas. 50% iš viso nebalsuoja.

Žiūriu į savo tėvų metamorfozę. Anksčiau turėjo kažkokias pažiūras ir
žinojo už ką balsuos. Artėjant ir perkopus 80 metų, kai analitiniai
sugebėjimai menksta ir praktiškai visą realybe pradeda formuoti TV, jau
antrus rinkimus balsuoja už tas naujai įsteigtas partijas.