Tema: Re: Sankcijos/kontrasankcijos
Autorius: Tomas
Data: 2016-10-06 17:58:46
Ji asmenishkai - gal niekaip.
O kaip prisidejo partshkolos valytoja ar sargas, juos irgi reikeyu nukryziuoti aikshtej uzh tai, kad ten dirbo?
Bet kaip pazhiuresi - kuoleliai ir jarmalaviciai tai prisidejo konkreciai, suskubo eilini karta irodyt, kad TSKP yra paskutinis shudas ir galbut ju deka tas okupantu ishvijimas buvo paskubintas.