Tema: Re: Sankcijos/kontrasankcijos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-10-06 16:16:15
Kaip tai nebeismaitina? Jei mano šeima sovietiniais laikais koki 25-30 proc.
maisto pasigamindavo pati, o dabar praktiskai nebegamina nieko - ar tai
reiskia, kad mums truksta maisto?

"Audrys"  wrote in message news:nt5i8n$5e3$1@trimpas.omnitel.net...

teoriniai pasamprotavimai.
o ir nukrypimas nuo pradinio klausimo: tai lietuva maitino tsrs ar ne, jei
siuyo metu nebeismaitina saves.

"Lapinas"  wrote in message news:nt5dh6$1rj$1@trimpas.omnitel.net...

Todėl, kad ne visa gaunasi brangiau už importą, dalis vietinės gamybos
orientuota iš karto perdirbti, kad maksimizuoti pelną iš galutinės
produkcijos, o kiti importuoja žaliavą ir gauna mažesnę pelno maržą.
Manai, kad tai - kliedesiai? Gal atsakyk kodėl pieno produktų importas
nenukonkuruoja vietinės produkcijos.
O gal gali pats, be kliedesių, paaiškint, kodėl taip yra, kad importas
sudaro ne ribines reikšmes 0 arba 100 procentų?