Tema: Re: Sankcijos/kontrasankcijos
Autorius: Gintas
Data: 2016-10-05 23:12:35
Rusai man nerupi. Man nerupi kiek rusisku prekiu pas rusa namuose, man nerupi  su kuo jie vaziuoja, kieno kompus naudoja ar OS. Man nerupi ar kitos salys daug ka pagamina ar mazai. Man nerupi Brazilijos darbo kodeksas ar prancuzo minimali alga. Man rupi, kas Lietuvoje pagaminama, kuo mes galime didziuotis?