Tema: Re: Pagalbos perkant arba neperkant sv650
Autorius: Kris
Data: 2009-06-09 22:18:46
;) tu suvoki kad norint rema nupowdercoatint reik viska papalam isrinkt... bl kur dusles dvi uzpirkt ir uzmontuot tai bent tolkas, o kur pabert moca, kad rema dazyt?????? nu aisq snekam cia mes nemate net to mocuoklio, gal ten irgi mega tuningas aka "paslepk identifikacinius nr" :)) sakau nzn nei uz kiek nei kas, tai cia burimas is kavos tirsciu, bet is apibudinimo tai nekas atrodo