Tema: Re: Pagalbos perkant arba neperkant sv650
Autorius: jonas kenedis
Data: 2009-06-09 04:39:20
matau jau apsisprendes pirkt netgi su tokiais itartinais pozymiais, tai ka
jau cia bepatarsi ;)

as asmeniskai susimastyciau nebent pasiulytu LABAI gera kaina. nors ne, jei
kaina butu isskirtine, tai tik dar labiau itartinai atrodytu... :))

O siaip nereikia lygint uzsienio tiuningo ir musuose esamo. pas mus
neperdazo be reikalo... mazu maziausiai mocas buna virtes, kiek stipriai tai
cia jau pasakytu ant stendo... parke del lempos - keist, ieskot, pinigai.
parke del tech ir remo NR - vel laikas, pinigai... parduodant laukia tamstos
tokios pat problemos kaip ir perkant - teks irodinet kodel jis toks visas
isurodintas...

nuuu biat sekmes kaip sakant ;)

aisku buna ir blogiau... pvz pirkt moca be doku :)