Tema: Re: Pagalbos perkant arba neperkant sv650
Autorius: M`BaubZ
Data: 2009-06-09 17:52:59
> A visai durnas remo numeri nuiminet ir vel prikniedyt

trūksta informacinės lentelės. rėmo numeris iškaltas ant paties rėmo.
tų lentelių trūksta ir pusie "nibytaja-nikrašennaja" mašinų kažkaip px.

> vien jau pagal aprasyma nesimato nei vieno momento, del ko vaziuot
> ji ziuret.

aš pats buvau sekmadienį, kai dar "aprašymo" nežinojau. važiuot nebandžiau,
nes lijo. šiaip nieko išskirtinai baisaus ten nesimato, bet aš savo vertinimu
visai nepasitikiu. tai gal kas vistik susimiltų?..