Tema: Re: Pagalbos perkant arba neperkant sv650
Autorius: Kris
Data: 2009-06-09 20:03:57
na kodel taip ziauriai, matosi, kad slydes, nes pabraukytas remas nestipriai... ir perdazytas, nes ant bako nera lipduku ir spalva tokia nitokia... galine plastmase greiciausiai keista, nes nuvirtus suskilo... reiktu ziuret vietoj, taciau tokio tiuningo dazniausiai ant SVSu nedaro, paprasciausiai corbin sedyne ant ju nesiziuri ir dvi dusles uzlenktos labiau budinga nakedui. Matosi kas pries tai turejo, tikrai mylejo moca, nes 2 dusles maut ir sedyne bei plugas, bei stikliukas nera patys pigiausi upgreidai... cia kaip minimum puse moco kainos susirenka... o kad lietuviai paeme ciuozusi ir numalevojo, tai tiketina ;)