Tema: Re: Pagalbos perkant arba neperkant sv650
Autorius: M`BaubZ
Data: 2009-06-09 19:47:04
> as pvz ziuriu nuo rudens (profesine liga turbut : )  ir kaip tik irgi SV hornetai ir pan...
virš metų, bet tik nesenai atsirado lyšnų litų. sutinku, kad daug pražiopsojau.

> tai pvz si pavasari senesnis modelis, buvo bent pora tikrai labai geram stovi (vienas melynas
> apvalia lempa visas orig, 03, prase kazka 6500)
neprisimenu tokio

> francuzu atkeliaves melynas su IXL ismetimais 2 vertas grieko...

šitas?
http://auto.plius.lt/skelbimas/lange/motociklai-vandens-transportas-apranga/motociklai/suzuki-sv/id-196905
man jis nuotraukose nekaip atrodo: kodėl ant galinės plamasės lipdukas eSo?
bakas laisvai gali būt dažytas, posūkiai (ypač gale) ir veidrodžiai bbz kokie, nuo
kairio slaiderio guma nulėkus - žodžiu į kategoriją "nevirtusiu, nedazytu ir su
tvarkingais remo numeriais" nelabai ir patenka. ir tiuningas negriškas.

>num nzn koks tamstos skonis ir kiek litu yr...

žiūriu tik "N". norėčiau už 6-7 k.