Tema: Re: motoroleris i darba
Autorius: Anfora \(home\) <k750moto(trinti)@gmail.com>
Data: 2010-03-27 08:50:39
as tai nusprendziau, kad bandysiu 2-a varianta :)
kaiptai pabandziau nuo TV boksto iki Kalvariju-Ateities
gavosi nepilnos 25 min. kai tuo tarpu su auto ryte iki
Ateities-Baltupio gaunasi 20 min. Dusas darbe yra, vielika
saugiai padet irgi ne problema. Lietaus nelabai bijau, ne is
cukraus pagamintas :) bet jei tureciau salygas prie namu moca
laikyt, tai be kalbu jamciau stryta, bet ne del ekonomines naudos :)