Tema: Re: motoroleris i darba
Autorius: zazas® <zazas
Data: 2010-03-26 16:05:43
"Yvl" <chiornyj@bumer.lt> wrote in message 
news:hoicni$54i$1@trimpas.omnitel.net...
>
> "zazas®" <zazas®@takas.lt> wrote in message 
> news:hoic77$44t$1@trimpas.omnitel.net...
>
>> visus metus vazineti i darba reikalingas darbinis  arklys automobilis
>
> apie visuomenini transporta papasakot?
> ar ponas esi is tu kur oriai sedi kamsty VIENAS masinoj?

pagal temos autoriu pasirnkimas tarp mototrolerio ir automobilio, ("uz 3 kl 
nelabai iseina")
o visuomeninis trasnportais tai savaime kala 60lt/men i vienus vartus...



>
>>
>> manai kad tam reikia visus motorolerius isbandyti , kad susivokti?
>> juolab kad bandoma apeliuoti i motorolerio eksploatacijos ekonomija, kuri
>> yra labiau menama ir susijusi su menamu kaifu vairuoti dulketais keliais 
>> dabr,  mirkti lietuje ir vejuje ?
>
> as ir sakau, kad nei vazinejes nei bandes, o pizdelini kaip egzpertas....

 pats matau kad egzpertas  kuris  24/7 nepaleidzia omnitel.moto vairo is 
ranku visus metus
>
>
>> o priparkuoti dienai ar nakciai 8 val irgi galima belekur ir belekaip, 
>> tasaknt
>> px juk tik 3000 lt...
>
> o jei zmogus nuosavam name gyvena? o jei garazas po namu yra?

ziureti: nuo to kad uz 3000 lt automobilis neiseina....
o  parkavimas tai eksploatacijos niuasas kai esi 20 km nuo namu ir nueini 
alaus gerti  o grizti taksu...
kur tokiu atveju motoroleri kisti vakare, nakti? automobili palieki ir 
taskas

yra tokia dviratininku rekomendacija - tureti 2 dviracius - salygota 
nukentejusiu nuo vagysciu patirtimi

1. pigus  grubiai 300-1000 lt vertes skirta vazineti darbo reikalais, 
palikineti prie parduotuviu, offisu ir pan
2. brangus -skirtas  vazineti laisvalaikiu, praktiskai nepaleidziant is 
ranku

siulai pirkti 2 motorolerius?
>
>>
>> Ir dabr turbut sedite su baikerisku kombineszonu ar persirengiate 
>> darbiniais
>> rubais????
>
> kas yra "baikeriskas kombinezonas" ? ir kas yra "darbiniai rubai" ? visam 
> normaliam pasauly zmones vazineja nematydami jokiu problemu... jau 
> nebekalbu apie Azija

Jei darbe nesioji kostiuma ketini vairuoti su kostiumu,? per lietu i 
susitikimus?
Man idomu ar asmens saugumas nerupi? nereikia salmo, pirstiniu?
Nesi nusiplojes ant asfalto bent  40 km/h?
Kombinezonu pavadinau 1 dalies bikeriska kostiuma kai striukes ir kelnes is 
vientiso audinio
zinok Apsauginiai drabuziai labai geras dalykas, bet tik vaziuojant , o 
stovint ,t.y nejudant jie beviltiskai blogi...
2009 m sezono atidarymas +25 temperatura  ir baikeriai leipstantys ir 
išsirenginejantys  nuo karscio...
taigi  egzperte su kokia apranga vaziuoti i daarbini susitikima motoroleriu 
prie +25 ar +30? su darbine,
t.y kur devi darbe ar ta kuria skirta vairuojant  motoroleri ir garantuoja 
bent minimalią apsauga?
Ar visa laika persirenginėsi?




>
>>
>> kokia
>> nachren ekonomija jei vazinejimo sezonas neskaiciuojant dienomis 4-5 men,
>> jei neuzsiimti mazohizmu?
>
> o kokia ekonomija kurent 10l/100km?
Si teigini galiu atsiimti nes paaiskejo, kad temos autorius neturi 
automobilio, turint  automobili 3000 ismesti motoroleriui
butu nusikaltimas :), nes
realus atsipirkimas  po 4-5 metu.....

>
>>
>> po darbo maxima maiselius su pirkiniais irgi isdiziai rankose parveshi?
>
> plonybes, niuansai, ieskojimas slieku shiknoj... p.s. gaila neturiu po 
> ranka nuotraukos, kiek telpa keules bagazineje...

Kaliega, sie visi eksploatacijos niuansai ir plonybes sudaro eksplotacijos 
pagrinda kaip darbines paskirties transporto priemones, todel tirki 
baikeriai tyliai perseda automobilius ir
islipa is is ju tik plaucius pravedinti su plieniniais zirgais -t.y. 
PRAMOGAI, o tokiu atveju apie EKONOMINI EFEKTA nera ka kalbeti


>
>
>> is esmes man negaila kuo asmuo vazienes i darba,
>
> nu tai ir nepizdelink veju...
geriau palenktyniaukim :DDDD

peace!